Mercy

سال دیگه همین موقع برگشتم وطن...

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ
فرح اینا اسباب کشی دارن . تا همین چند سال پیش یه جای دیگه مستاجر بودن . خیلی وقت بود اونجا خونشون شده بود . فرح خیلی از صاحبخونشون تعریف میکرد ، میگفت اجاره رو زیاد نمیکنه و خیلی باهاشون راه میاد . ولی یه روز بهم گفت قراره ازون خونه برن . خب تعجب کردم و ناراحت هم شدم ، آخه خونشون خیلی به خونه ی بابام نزدیک بود و هروقت میخواستیم میتونستیم همو ببینیم . علت رو جویا شدم . گفت صاحبخونشون با یکی شریک شده بود توی یه سرمایه گذاری ، شریکه هم تمام پولارو ورداشت و فرار کرد . حالا هم بانک کل آپارتمان رو مصادره کرده . خب خیییییلی دلم سوخت ازین قضیه . اینم بانکداری اسلامی ما ! زرررررشک !

اگه وطن بودم ، دلم میخواست برم کمکش . از وقتی دور و تنها شدم ، علاقه ی زیادی به محبت کردن و وقت گذروندن با عزیزانم پیدا کردم . و نه فقط عزیزانم ، کلا دوس دارم به آدمها کمک کنم ، چون میدونم هرچقدر بیشتر به دنیا عشق بدم ، بیشترم ازش بازخورد خواهم گرفت...

یه خانومه زیر پل هوایی هست ، صورتشو پوشونده و درخواست کمک میکنه . هربار که رد میشم بهش پول میدم حتی اگه حس کنم وضعمون اون ماه خیلی هم خوب نیست... سخته یکی غرورشو جلوت خرد کنه دستشو بیاره جلو و تو بهش بی محلی کنی . اصلا نود و نه درصد گداها دروغین ، اووووکی ، فکر کن اینی که الان اومده پیش تو ، بنده خدا واقعا فقیره و واقعااااا مجبووور شده... اونوقت دلت نمیسوزه که خردش کردی....؟

یعنی میشه.... سال دیگه همین موقع من و مامانی جانم درحال پختن آش باشیم....و خودم با شوهرجون بریم بدیم به همسایه ها.... با کلی عششششششق و شادی...و مهر هم برم دانشگاه عزیزخودم.... برم پیش دوستای قدیمیم و دوباره خرخونای کلاس باهم بیفتن و سر کلاسا در گوشی شیطنت کنیم و بخندیم.... استادای مورد علاقه م دوباره استادم باشن.... ینی میشه ؟!
۹۵/۰۵/۲۵
Mercy

نظرات  (۲)

امیدوارم هیچوقت بیوتن نباشید... 
پاسخ:
ینی چی ؟
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی