Mercy

احتیاط شرط عقله اصولا:))))

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

به شوهرجون پیام دادم میگم "خیلی سختمه برم گوشت و مرغ بخرم ، بنظرت خودم برم یا صبر کنم فردا صبح تو بری ؟ میترسم بهم گوشت مونده بده " که برام توضیح داد چیکار کنم . بعد گفتم "مرغ چیک" گفت اونو که مرغ روز میدن . گفتم "نه یه بار،فقط یه بار مرغش مونده بود و بوی خیلی بدی میداد..." . جواب داده "اول رفتی بهت سلام کرد بزن تو گوشش گفت چرا بگو واسه خاطر احتیاط که بهم بار مونده ندی:))))"

۹۵/۰۶/۰۹
Mercy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی