Mercy

در جواب کامنت خصوصی مهتاب جان

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ب.ظ
پست موقت(لطفا بعد از خوندن جواب،کامنت بذارین)
سلام مهتاب جان .

قبل ازین که نظرم رو بگم میخوام در نظر داشته باشی که من نه مشاورم نه روانشناس و اگر خیلی هنر کنم زندگی خودم رو درست پیش خواهم برد ، ولی چون ازم نظر خواستی فقط نظر شخصیم رو میگم و دوس دارم بدونی این فقط یک نظره و در نهایت خود شما هستی که میدونی بهترین تصمیم چیه .

ببین عزیزم ، به عقیده ی من هیچکس نمیتونه تشخیص بده دو نفر باید باهم ازدواج کنن یا خیر ، غیر از خود همون دو نفر . نظر من درمورد تمام کارها و انتخاب های زندگی اینه که تمامشون یسری مزایا دارن و یسری معایب ، ولی من باید اون کاری رو انجام بدم که مزایاش ارزش تحمل کردن معایبش رو داشته باشه . و این وسط شما باید ببینی چی برات ارزشمندتره . شما گفتی خواستگارت شرایط تاپی هم نداره که بخوای بخاطرش دوری رو انتخاب کنی . تعریف هر شخصی از شرایط تاپ ، با شخص دیگه فرق میکنه . شاید شما زندگی و همسر من رو ببینی بگی شرایطش تاپ نیست ، ولی من ایشونو برای خودم تاپ میدونم . چون تعریف من از تاپ بودن این بود که وفادار و صادق باشه ، مهربون و خوش اخلاق باشه ، خیلی زیاااد منو دوس داشته باشه ، مرد زندگی و کار کردن باشه . حالا پولدار هم نبود ، نبود...!

شما ببین چه زندگی ای میخوای . و ضمن اینکه شرایط خودت رو هم در نظر بگیر . چند سالته ، ایا موقعیتی که مد نظرته با توجه به شرایطت ممکنه برات پیش بیاد ؟ ایا این ادم چیزهایی که باهاشون خوشحالی میتونه تامین کنه؟(میتونه مادی باشه یا روحی) آیا اگه بعدها توی زندگی مشکلاتی پیش بیاد ، ایشون چیزهایی داره که با فکر کردن به اونها بتونی سختیها رو تاب بیاری و سعی کنی واسه زندگیت ؟ خلاصه ته تهش بازم حرف اولم رو میزنم . خودت باید تشخیص بدی زندگی با ایشون به صلاحه یا خیر .
۹۵/۰۶/۱۳
Mercy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی