Mercy

یه جا واسه کار آزمون دادم . ترجمه میخواستن ، انجام دادم براشون فرستادم . بعد ازونور همش منتظرم از طرف هوم کر و جاهای مختلف برنده بشم ! امروز به مامانم زنگ زدم جواب نداد . بعد از چند دقیقه خودش زنگ زد ریجکت کردم که خودم بزنگم . داشتم تماس میگرفتم که دیدم دوباره گوشیم زنگ خورد . بدون فکر فوری ریجکت کردم ، فکر کردم.مامانمه باز و متوجه منظورم از ریجکت کردن نشده . ولی بعدش دیدم یه شماره صفر بیست و یکه و هر چی هم بعدش صبر کردم دیگه زنگ نزد . منم پر از استرس شدم که الان از فلان کمپانی زنگ زدن استخدامم کنم ، الان از هوم کر زنگ زدن و فلان...!


مامانم گفت خب زنگ بزن بهشون ! منم انتظار نداشتم طرف دوباره حتما زنگ بزنه . گفتم شاید کارو سپردن به یه کارمند غیرمسئول ، که پیش خودش گفته "زنگ زدم ولی ریجکت کرد ، تموم شد و رفت ، من وظیفمو انجام دادم!" . با کلی استرس و هیجان زنگ زدم . یه خانوم جواب داد . گفتم ببخشید با این شماره تماس گرفته بودین . جوابمو نداد ! گفتم الو ! یهو یه خانوم دیگه اومد پشت خط ! گفت بله . گفتم ببخشید با این شماره با من تماس گرفته بودین ، من دستم خورد ریجکت کردم ، شما ؟


گفت مامانم بود اشتباه گرفته بود...!!!

۹۵/۰۶/۲۷
Mercy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی