Mercy

برای همسر عزیزم

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ

اول از همه دلم خواست برای تو بنویسم.برای تویی که یقین دارم اوی اکثر پستهام قراره از خوبیهای بی حد و اندازه ت بگم و اینکه چقدر کنارت آروم و خوشبختم.

میخوام بنویسم.نوشتن روحم رو ارضا میکنه.آرومم میکنه.نه فقط نوشتن.اینکه خونده بشم.شنیده بشم.خواهش میکنم هیچوقت دنبال اینجا نگرد.و خواهش میکنم اگر اینجارو پیدا کردی هیچوقت نخونش.چپن میخوام اینجا خود خود زندگی باشم.و این یعنی اینجا خوب و بد هست.میخوام واسه تو ققط خوبی باشم.پس بذار اینجا یه دفترچه خاطرات باشه که فقط مال منه و یه منطقه امن برام تا خودمو هالی کنم از فکرا و حرفهایی که توی سرمه...

قول میدم هیچوقت اونجوری نشه که تو نگرانشی... قول میدم حواسم باشه و هروقت حس کردم دارم به سمتی میرم که تو نگرانشی،دست نگه دارم... ایمان دارم که اونجوری نمیشه...ولی بخاطر تو بازم تمام تلاشم رو خواهم کرد...


همیشهه دوستت دارم..

۹۵/۰۳/۰۴
Mercy