Mercy

دلم شکسته...

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

باید برای انجام کارهای وام میرفتیم وطن . خب مانی هم رفت از رییسش ، عوضی خانوم مرخصی بگیره . رییسشم طبق معمول شروع کرد حرفهای ناحق زدن که تو میدونی ما تلان کار داریم و عادتته همیشه اینکارو بکنی مرخصی بگیری و فلان ! فقط خدا میدونه مانی شبا دیرتر از وقت رسمی کارش هم میمونه تا کارای اونجارو انجام بده ، دیر میرسه خونه سخت میرسه خونه ! خدا میدونه که بیشتر از همه کار کرده همیشه و فقط وقتی مجبوووور بوده مزخصی گرفته که اونم خیلی کمه تعدادش ! کل فامیل و خونواده ها و دوستامون مدام میگن دلمون تنگ شده یه مرخصی بگیرین بیاین ، ولی مانی میگه نه نمیشه کار داریم و الان نمیتونم تنهاشون بذارم ! خدا اینارو میدونه... و اون عوضی خانوم هم میدونه اتفاقا... میدونه چقدر سرمایه داره و چقد براش راحته حقوق مانی یه ذره ببیشتربشه ! میتونه ماهانه به کارمنداش خیلی بیشتر از یه قرون دوزار بده ولی...


خدایا میبینی هی قلب و غرور مرد منو میشکونه به ناحق... میبینی چقد زحمت میکشه و جوابشو اینجوری میده... اصلا دلم نمیخواد بنویسم چه مزخرفاتی به عزیزدلم گفته... ولی خدایا تو که داری میبینی... تلاششو سعیشو آقاییشو مسعولیت پذیریشو حلال حروم دونستنشو... خدای عزیزم حکمت کاراتو نمیدونم... حکمت اینکه پول اکثرا دست آدمای عوضیه... مانی هربار دلش از دست اون لعنتی میشکنه و حال جسمیش بهم میریزه بخاطر حرصهایی که میخوره... میدونی که مریضیش چیه... ولی بازم هربار فوری میبخشدش و یادش میره چه آدم لجنیه اون زنیکه.... من نمیبخشمش خدای من... من حقمو ازش میخوام... حق دلی که دم به دقیقه خون کرد... حق اینکه حقوق واقعی شوهرم این نیست... بهش بفهمون چقد کارش بد بوده... من با کسی طرف نیستم عزیزدلم ، جز تو... کار خوبی میکنم نتیجشو از تو میخوام... ظلمی هم میشه حقمو میسپارم به تو و از تو میخوام که عادل ترین و قدرتمند ترین قاضی و وکیل کل کاعناتی...


حالا هم معلوم نیس وضعمون چی میشه و باید چجوری بریم وامو بگیریم و مانی میخواد چیکار کنه... خدایا روزیمونو واقعا دادی دست قوزی...! یه عوضی ! میترسم بیکار شه ولی خود اون زنیکه هم خوب میدونه هیچکس اندازه مانی خوب نیس و عمرا بتونه کارمند بهتری پیدا کنه.. و یا حتی در سطح مانی ! خدایا نباید نگران باشم و از بنده ت انتظار داشته باشم... چون روزی ما دست توعه فقط ! اینکه ازون میگیریمش خواست توعه... معنیش این نیس روزیو اون میده... لطفا مواظبمون باش و دلت واسه مردونگی و زحمات مرد من بسوزه... کمکش کن مرد منو که من ازش خیلی راضیم خدا جونم...

۹۵/۰۴/۱۰
Mercy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی